Wat ga je doen?
Ieder half jaar bepaal jij samen met de General Manager, de richting en doelstellingen van de afdeling Projectmanagement.
Je vertaalt deze doelstelling naar het team en zorgt er voor dat alle systemen, richtlijnen, overeenkomsten en procedures hier goed op afgestemd zijn. Jij zorgt er voor dat alle projecten goed gecoördineerd en optimaal verlopen op alle gebieden.
Zo voer je gesprekken met klanten, toeleveranciers, veiligheidsdiensten, etc. Iedereen die wat met het event te maken heeft weet jou te vinden.
Een greep uit je werkzaamheden:
• Je vertaalt de specifieke voorwaarden en instructies vanuit de klant naar het projectteam
• Jij coördineert de informatiestromen
• Je stuurt aan, bewaakt de voortgang van het project en begeleidt de medewerkers van de afdeling
• Je zit het projectoverleg voor en zorgt voor een goede verslaglegging
Wie zijn wij?
PROFI-SEC is een landelijk opererend beveiligingsbedrijf dat actief is in object-, evenementen- en horecabeveiliging als wel service-gerichte diensten. Werken bij ons, is werken in een dynamische organisatie, waar eerlijkheid, collegialiteit en de wil om optimaal te presteren de belangrijkste kernwaarden zijn.
Wat breng je mee?
• HBO werk- en denkniveau
• Minimaal 3 jaar projectmanagement ervaring, bij voorkeur in de evenementen- en/of beveiligingsbranche
• Sterke communicatieve een aansturende vaardigheden
Wat mag je van ons verwachten?
• Een baan bij een van de grootste particuliere beveiligingsbedrijven van Nederland
• Samenwerkingen met o.a. PSV, FC Utrecht, Awakenings, ADE, Casino’s, noem maar op
• 24 vakantiedagen per jaar
• Een functie voor 40 uur per week (parttime is bespreekbaar)
• Een tijdelijk contract met uitzicht op vast dienstverband
• Een pensioen- en reiskostenregeling
• Een goed salaris gebaseerd op je ervaring
Interesse?
Dan ontvangen wij graag jouw motivatie met CV!